• Membakar Kalori untuk Menurunkan Berat Badan

Sonne FIR Sauna sangat baik untuk program penurunan berat badan kerana dengan duduk dan bersantai dapat membakar sehingga 600 kalori hanya dalam satu sesi 30 minit. Jika melakukannya secara berkala sekurang-kurangnya 4 kali seminggu, pasti dapat melihat hasil yang lebih baik. Seluruh keluarga dapat menggunakannya, saya pasti semua orang akan sangat gembira dengan ini!

  • Kesihatan Kardiovaskular

Ia terbukti dapat meningkatkan kesihatan kardiovaskular, sesi sauna berulang mungkin mempunyai peranan pencegahan pada orang yang mempunyai faktor risiko kardiovaskular seperti tekanan darah tinggi, kolesterol tinggi, diabetes, merokok, obesiti dan tidak aktif. Sesi FIR yang berulang dapat melindungi daripada tekanan oksidatif, yang menyebabkan pencegahan bahan lemak aterosklerosis yang terkumpul di sepanjang dinding saluran darah di jantung. Untuk melihat peningkatan ini, seseorang mesti melakukannya dengan kerap dan untuk jangka masa tertentu.

Gabungan diet, senaman dan terapi sauna Sonne berulang mungkin merupakan kaedah terbaik untuk mencegah penyakit yang berkaitan dengan gaya hidup dan melindungi jantung dan pencegahan.

  • Nampak & Rasa Lebih Muda

Sonne Sauna membantu meningkatkan kadar metabolisme, sehingga membuat kita merasa lebih bertenaga, waspada dan lebih muda. Ia juga sangat baik dalam meningkatkan peredaran darah ke kulit, yang penting untuk kulit cantik, awet muda dan bersinar.

  • Kulit licin & Berseri

Penggunaan FIR secara signifikan mengurangkan kekasaran kulit, kedutan halus dan meningkatkan sesak. FIR meningkatkan kandungan kolagen dan elastin dengan merangsang fibroblas (sel yang menghasilkan kolagen). Oleh itu, ini adalah kaedah pembentukan semula non-ablatif yang berkesan untuk merawat kulit yang berumur.

  • Detox & Membersihkan

Detoks dalam dan menghilangkan unsur toksik seperti kadmium, nikel, plumbum, bismut, mangan nampaknya dikeluarkan melalui peluh. Berpeluh adalah kaedah yang berkesan untuk menghilangkan toksin dari badan.

  • Berehat & Mencantikkan

Sonne Sauna dapat menghilangkan tekanan dengan menggunakan suhu yang selesa. Ia mengimbangi sistem saraf autonomi anda. Ia membolehkan sistem saraf parasimpatis yang bertanggung jawab untuk mengambil alih, penyembuhan dan pertumbuhan semula badan.

  • Mengurangkan Sakit

Menurut kajian, rasa sakit dapat diatasi dengan pengurangan kekejangan otot sekunder. Kesakitan juga kadang-kadang berkaitan dengan iskemia (kekurangan oksigen) kerana ketegangan atau kekejangan, yang dapat diperbaiki oleh Sonne Sauna.

  • Kekalkan Kesihatan

Sonne Sauna adalah cara yang mudah dan santai untuk menolong semua ahli keluarga untuk mengekalkan kesihatan mereka. Untuk mendapatkan kesihatan bukan dalam semalam, itu adalah komitmen dan gaya hidup sepanjang hayat.

sumber sunshinekelly.com

WhatsApp chat